תפריט נגישות

סמ"ש יניב גולן ז"ל

יניב גולן
בן 20 בנפלו
בן חנה ויהודה
נולד בטבריה
בה' בתמוז תשל"ו, 3/7/1976
התגורר ביבנאל
התגייס ב-4.11.94
שרת במשטרת ישראל משמר הגבול (מג"ב)
נפל בעת שירותו
בי"ח באב תשנ"ו, 3/8/1996
מקום נפילה: חוות דושן
באזור הגליל
מקום קבורה: יבנאל
הותיר: הורים, ארבעה אחים ואחיות - שוש, אלון, חגי ואילנית

קורות חיים

סמל שני יניב גולן נולד בבית החולים פוריה בטבריה ב- 3.7.76. גדל ביבנאל. למד בבית ספר נפתלי במקום, ובבית הספר התיכון למד במגמת מכונאות. סיים 12 שנות לימוד. התגייס למג"ב בתאריך ה- 4.11.94. עשה מסלול של הכשרת הלוחם בבא"ח (בסיס האימונים החילי) והוצב בבית לחם. משם הועבר לגן נר ולאחר מכן עבר לשרת בגזרת ירדן.

יניב נהרג בתאונת דרכים. השעה היתה ארבע וחצי לפנות בוקר, ליל שבת, שלושה חיילים ושוטר מג"ב, חברים ותיקים, נסעו בחזרה מבילוי לילי בדיסקוטק של קיבוץ בית השיטה, למושבה יבנאל שבגליל התחתון. לפתע, מסיבה בלתי ידועה, ירדה מכוניתם לשולי הכביש והתנגשה בעץ. שני נוסעים נהרגו במקום, הנהג - שוטר מג"ב, סמל שני יניב גולן, בן 21, וחברו שישב לצידו, סמל שגיא כהן בן 21. שני חבריהם, חיילים בסדיר בצה"ל, נפצעו באורח בינוני.

יניב היה בחור מאוד אהוד ומקובל בחברה, בחור עם טמפרמנט גבוה. כל הארבעה הכירו זה את זה מילדות, יחד גדלו במושבה ויחד למדו בכפר הנוער החקלאי "כדורי".

יניב אהב מאוד את חבריו ובילה איתם כל רגע פנוי, אהב לבלות, בחור בעל שמחת חיים גדולה, אהב סוסים, טרקטורונים, מכוניות. אהב לבלות בדיסקוטקים, אהב מאוד את שירותו במג"ב.

שמו של יניב הונצח ב"יד לבנים" - מוצגים שם ספר ותמונה לזכרו. משפחתו הוציאה שני ספרים לזכרו, שבהם מופיעים קטעי שירה, וקטעים של מכתבים שנכתבו אליו אחרי מותו. התקיימו משחקי כדורגל לזכרו, שאורגנו על ידי מג"ב.

יניב במותו השאיר משפחה - הורים וארבעה אחים ואחיות, ואת משפחת מג"ב כולה.

יהי זכרו ברוך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה