תפריט נגישות

רס"ר יוחאי איתן מירזאי ז"ל

יוחאי איתן מירזאי
בן 23 בנפלו
בן אסתר וירמיהו
נולד בטבריה
בכ"ה באלול תשמ"ב, 13/9/1982
התגורר בטבריה
התגייס ב-27.7.2003
שרת במשטרת ישראל מג"ב מרכז
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"א באייר תשס"ה, 30/5/2005
מקום קבורה: טבריה
הותיר: הורים ושישה אחים ואחיות

קורות חיים

איתן נולד בכ"ה באלול תשמ"ב (13.8.1982) להוריו אסתר וירמיה בבית החולים פוריה בטבריה, במשקל 3,800 ק"ג ובכך הרחיב את המשפחה והכניס המון אושר וצחוק לבית. איתן הלך לגן "מזל", גן של בית יעקב וכבר שם היה פעיל ובולט.

בשנת 1988 החל איתן ללמוד בבית הספר היסודי "רעות" בטבריה. ב-1996 עבר ללמוד בפנימיה "ימין אורד" של הקהילה היהודית שבעתלית. הוא מצא שם הרבה חברים, חברות ומכרים מכל העולם. איתן סיים בגרות מלאה בציונים מעולים והתחיל לחלום על הגיוס לצה"ל.

איתן, בחור יפה וחייכן, אהב את החיים וידע לנצל כל רגע, היה אהוב על חבריו ותמיד שמח לעזור ולתת מעצמו. היה בחור חסון, שאפתן והישגי. כשאיתן רצה להשיג משהו, הוא לא ויתר ותמיד כבש את המטרות שלו. תמיד נחשב חביב הבנות ובחיוכו המשגע כבש את לבבן לא פעם.

בשנת 2000 התגייס איתן לצה"ל, עשה טירונות במשמר הגבול, סופח ליחידה ברמאללה והחליט שהוא רוצה יותר. איתן יצא לקורס חובשים קרביים, לאחר מכן יצא לקורס מסתערבים ולוט"ר. כשסיים את קורס המסתערבים, עבר ליחידת ברק שבמסובים. איתן שירת ביחידת ברק שם יצא לקורס מ"כים ועשה תפקידים כבלש ביחידה וגם ביחידת המודיעין.

בסוף שנת 2004 אובחן איתן כחולה לוקמיה. הוא טופל בבית החולים רמב"ם בחיפה והגיע להפוגה מלאה. לאחר חצי שנה של טיפולים כימותרפיים אותם עבר בהצלחה, הוא הוכנס להשתלת מח עצם ושם נפטר.

איתן הותיר אחריו זוג הורים, אחים ואחיות - שישה במספר, חברים ובני משפחה רבים, שבורים וכואבים את מותו בטרם עת.

עליו ניתן לומר: "חסון כאלון ויפה עד חמדה ואין עוד כמוהו בכל יהודה"

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה