תפריט נגישות

רב"ט אהוד נחום ז"ל

אהוד נחום
בן 19 בנפלו
בן ירדנה ואברהם
נולד בט"ז בתמוז תשל"ט, 11/7/1979
שרת בחיל רגלים מגלן
נפל בעת שירותו
בכ"ד בתשרי תשנ"ט, 14/10/1998
מקום נפילה: אילת
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: טבריה
הותיר: הורים ושתי אחיות

קורות חיים

אהוד נולד ב- 11/7/1979 ט"ז תמוז תשל"ט לירדנה ואברהם, אח לשרון והגר.

בתור ילד הוא היה טוב לב, אהב לעזור לחלשים מימנו. בילדותו הוא התעניין רבות בטיס, בונה מטוסים קטנים, היה מבקר בבסיסי חיל האוויר ואף שאף להיות טייס.

למד בבתי ספר בטבריה מבית הספר היסודי ועד התיכון.בבית הספר היסודי הוא למד באיילים ובתיכון ב"עמל במעלה". הוא היה תלמיד מחונן, וכשהיה מקבל 98 במבחן היה מאוד מתאכזב מהישגיו כי זה לא היה מושלם.

אהוד אהב לקרוא, במיוחד ספרי מדע, אהבתו למדע בדיוני היתה יוצאת דופן. הוא היה מאוד סקרן. כשהוא היה ילד כולם קראו ספרי ילדים והוא קרא אנציקלופדיות. אהב מחשבים, טיולים, ים, להזין למוזיקה לחיות בחיק המשפחה. הוא היה אדם עמוק שתמיד היה כיף לעשות איתו שיחות נפש.

אהוד התגייס לצה"ל בנובמבר 1997, סיים טירונות, החל מיד את אימוניו ביחידה והשתלב היטב בפלוגה ובצוות, הוא עבר ביחידה את מסלול ההכשרה ללוחמים במשך שנה. בספטמבר 1998, סיים בהצלחה קורס צלפים.

השאיפה למצוינות ושלמות בביצוע משימותיו, הושטת היד והרצון לעזור לחבריו גם אם הדבר בא על חשבון זמנו הפנוי, היו התכונות הבולטות ביותר אצל אהוד. על אף הדרך שבה בחר לתרום לצה"ל, להיות לוחם ביחידה מובחרת, מעולם לא התלונן וקיבל תמיד בהבנה, תוך הפגנת רמה אישית גבוהה ויכולת פיקודית. כך הוא ידע שצריך להיות וכך ידעו חבריו שכה אהבו אותו כחייל וחבר.

מספר מפקדו של אהוד: "אהוד - כשמו הוא היה אהוד על כלל הלוחמים בצוות וביחידה בכלל".

ביישן ושקט ומעולם לא שמעו ממנו כל תלונה שהיא, תמיד קיבל את המשימות שהוטלו עליו. חייל מסודר, פרפקציוניסט ותכונות אלו ניכרו בכל דבר שהוא עשה. האפוד שלו, הארונית, המיטה ושאר סביבתו תמיד היו מסודרים בצורה הטובה ביותר.

רב טוראי אהוד נחום, זכרונו לברכה, מצא את מותו ביום כ"ד בתשרי התשנ"ט, 14 באוקטובר 1998, באילת, במהלך היותו במסלול.

אהוד הותיר אחריו הורים, ושתי אחיות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה