תפריט נגישות

רב"ט אהוד נחום ז"ל

מתוך חוברת שהוציאה היחידה לזכרו

דברים לזכרו - מאת אבי המפק"ץ

אהוד
שמי אבי ואני מפקדו של אהוד, רציתי לחלוק עם המשפחה ואיתכם מילים אחרונות על אהוד.
אהוד הגיע ליחידה מובחרת תוך רצון לתרום, להיות לוחם, להיות חלק ממשפחה מיוחדת זו, משפחה אשר קיבלה אותו בידיים פתוחות ובגאווה רבה, מתוך ידיעה כי הוא חייל מן השורה הראשונה, וכך הוא היה.
אהוד - כשמו כן הוא, היה אהוד על הכלל הלוחמים בצוות וביחידה בכלל. אהוד היה ביישן ושקט ואף פעם לא שמעתי ממנו כל תלונה שהיא. תמיד קיבל את המשימות שהטלתי עליו כאילו הכל קטן עליו. אהוד היה דמות פיקודית, לא סתם מיניתי אותו מפקד חולייה בניווטים ושאר המשימות אשר הוטלו על הצוות.
אהוד היה מסודר מאוד, פדנט, הייתם צריכים לראות את האפוד שלו, את הארונית שלו, את המטה שלו ושאר סביבתו כדי להבין עד כמה היה חשוב לו שהכל יהיה 100%. 99% לא היה מספיק טוב בשבילו. עם התכונות הנהדרות האלו ואחרות הגיע אהוד מהבית.
מתוך הכרות אתכם, אברהם וירדנה, הצלתי להבין מהיכן צמח חייל נפלא זה. אני רוצה לפנות אליך אהוד ולומר לך שתהיה חקוק בליבנו לנצח, אתה תוביל אותנו בכל המסעות ובכל הדברים הקשים שעוד לפנינו. גם בטקס שאליו ייחלת כל כך להגיע, טקס קבלת סיכת הלוחם.
לאברהם, ירדנה, האחיות וכל המשפחה, אני רוצה לומר לכם שמרגע זה אתם חלק ממשפחה מצומצמת זו - משפחת היחידה, מגלן, ואנחנו ביחד איתכם נתמודד עם האסון הכבד הזה לאורך כל הדרך.
להתראות אהוד. אני מצדיע לך.

אבי המפק"ץ

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה