תפריט נגישות

סמ"ר אלירן טולי טולדנו ז"ל

רשימות לזכרו

אלי כהן

אלבום תמונות

טולד'וס
ככה הייתי קורא לך!
23.9.03 - היום הכי נורא בחיים שלי, היום שבו איבדתי את "החצי" שלי, את "אחי התאום" את החבר הכי טוב שלי מאז יומי הראשון בצבא.
אני רושם לך עכשיו וחושב שיום אחד תקרא את זה, אתה היית הבן-אדם הכי חשוב לי בעולם בייחוד בתקופה האחרונה. הדמעות והבכי והעצבות מעידים על הכל.
אני לא אשכח לעולם את כל הימים שלנו יחד, את הבילויים שלנו יחד, את השיחות נפש שלנו, את המריבות שלנו, את הלילות שלנו כשישנו יחד באותה מיטה גם בצבא וגם באזרחות ישנו יחד מחובקים. וככה גם נרדמים ומתעוררים.
יש לי כל כך הרבה זכרונות מהתקופה שלנו יחד (שלוש שנים). אני לא מצטער לרגע אחד על השהות שלנו יחד גם בימים הכי גרועים שלנו.
מוצאי שבת האחרון שלך לפני שנפטרת ממנו לעולם הרבה יותר טוב, ישנו יחד ודיברנו שעתיים וחצי במיטה על כל העולם, ולא החסרת ממני אף פעם את המשפט "אלי, אני אוהב אותך", היה לי כל כך כייף לשמוע את זה, יש לי כל כך הרבה דברים לספר עלייך, ולצחוק ולבכות אבל אני ישאיר את זה בלב, ובנשמה.
אני יודע ומאמין שאתה מסתכל עלינו עכשיו, ורואה כמה אנשים מכירים ואוהבים אותך!!!
לעולם לא אשכח אותך גם כשאני אהיה סנילי וזקן. אתה נשמתי, אהובי, היקר לי מכל ואם אתה קורא את זה מלמעלה אז אתה בטח מבין למה אני קורא לך "אהובי" - אהבה שמעולם לא הייתה לי עם אף בן-אדם, בשבילי את מלאך עכשיו, וככה אני מסתכל עליך!
היום אני מצדיע לך"!!!

אוהב אותך לעולמים!!!
אלי כהן

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה