תפריט נגישות

סמ"ר צחי דאלי ז"ל

דברים לזכרו במלאת עשר שנים לנפילתו


יום רביעי, כ"ט באב תשס"ג, 27.8.03

משפחת דאלי היקרה:
שולמית, ששון, אייל ומירית
ידידים ומכרים, מוריי ורבותיי!

היום, במלאת עשר שנים לנפילתו של צחי ז"ל, אנו שבים ומתייחדים עם זכרו הברוך, שבים ומזכירים את גבורתו, את זיו עלומיו, את נחישות רצונו ואת מסירות נפשו.
אכן: "קול דמי הזמן צועקים אלינו מן האדמה ונושאים עיניים עצובות אל השמיים ואל צבאם", כדברי המשורר נתן יונתן.

רבותיי!
מיום שלקחתי על עצמי לערוך את ספר הזכרון לצחי ז"ל ולכתוב לו הקדמה, אני מלווה את משפחת דאלי היקרה. שני דברים אני מבקש להדגיש:
האחד - במפעל ההנצחה המבורך, המשובח והמופתי הראתה משפחת דאלי האהובה את מאבקה בשכול: את אפר היגון הפכה לפאר של גבורת נפש, את הרוח הנכאה הפכה לרוח איתנה של הנצחה, את מילות השבר השחורות הפכה לספר זכרון במילות זוהר!

מכובדיי!
בכל הפעמים שעמדתי לפניכם כאן, כדי לשאת דברים לזכרו של צחי ז"ל, וכן באותה הקדמה לספר הזכרון (שהזכרתי), ביטאתי את הדמעה, את הכאב, את הגבורה, את הנחמה, את התקווה ואת שמחת החיים שעתידים בני משפחת דאלי לזכות בה!
וזהו הדבר השני שברצוני להדגיש: פסוקי הנחמה שציטטתי מנביאי ישראל - ישעיהו וירמיהו - התקיימו במשפחה הנפלאה הזאת.
אייל ומירית ייבדלו לחיים ארוכים החזירו למשפחה את שמחת החיים ואת התפארת. אייל, עלם חמודות בפני עצמו, סיים בהצלחה יתירה תואר ראשון במינהל עסקים ובכלכלה, עובד ועושה חיל לתפארת הוריו ואחותו.
מירית היקרה - מיום נישואיה, ובעיקר מאז לידת דביר, נרו יאיר, החזירה למשפחה את חדוות החיים והעניקה להם את הכינויים היקרים מפז: סבתא, סבא ודוד.

בני משפחת דאלי היקרים!
מי יתן ותזכו לרוות נחת מאייל היקר בברית נישואיו ונזכרה כולנו להשתתף בשמחתכם!
ויתקיימו בכם דברי הנביא ישעיהו, מנחם ציון: "ושמחת עולם על ראשם, ששון ושמחה ישיגו, ונסו יגון ואנחה"! (ישעיהו ל"ה 10, נ"א 11)

באהבה, בהוקרה, בכבוד, בגאווה ובהערכה
ייאסף זכרו של צחי היקר
להיות עמנו לעד! לעד!

היו ברוכים!!!

יונה בן-צבי
ידיד המשפחה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה