תפריט נגישות

טוראי ישראל זילברמן ז"ל

לזכרו, אחיו יצחק


ישראל זילברמן ז"ל

בבואי לתנות את שברי על אבדנך, אחי, ובראותי דרך הזיותי הטרופות את דמותך נצבת מעלי ובוחנת אותי באותו מבט מאליף, אתמלא מין סערה שוצפת אשר תטלטל אותי על משברי גלים מתנחשלים לבלי ראות יותר כל אופק גואל אשר ישכין בחובו איזה שהוא חוף מבטחים מרגיע. כי על כן יקרת לי אחי, ישראל, בחייך ושבעתים בהקריבך עצמך בגבורה ובנכונות הנפש למען בצורה של"ישראל" המדינה.
ההסטוריה הישראלית העקובה מדם מתקדשת בתקופתה הנוכחית בדם בניה הישראליים אשר שוב לא כצאן לטבח יוכרעו אלא יעמדו בגאון ובגבורה לנוכח בכורי-השטן התורניים למען מגר את החרב המתהפכת מעלינו מדור דור.
מצד אחד יקשה עלי להשלים עם העובדה שכל אותה תמצית הנשמה שלך, אשר היתה תוססת ביקוד מלהט ושופעת אידיאות נשגבות שוחרות הקדמה ותקונים חברתיים אנושיים, - הנה נכרתה לעדי עד! שוב לא יפכו גלים אותם נימי התלהבות שבמהותך הדינמית. חי השטן! אם אמצא בכל נבלות מצרים פצוי אשר יהא מסוגל לאזן מן הצד השני את גודל האבידה שבנפילתך, אחי, וכן על כל אחד מאותם אחים יקרים אחרים שנפלו כמוך על אותו שדה-קטל.
אולם בראותי את תוצאות מאבקך, אחי, כאשר אבחן את מדת הגאולה שהענקת למרחבי-השממות, מעוז קיומם העתיד של מליוני ישראלים אחרים אשר יהיו נגאלים מרפש גלותם וגואלים את השממה הזאת משממונה לפריון מחודש, - אז אתמלא ניצוצות עדוד אשר ישככו את הכאב הצורב באשר אהיה בטוח שאי-שם בנבכי מצולותיו של החדלון תנוח נשמתך רוגעת ומאושרת על אשר באבדנך הגשמי קדשת והדלקת את נר התמיד של החזון הישראלי המשיחי בהתגשמותו הממשית!!!
חייך ומותך, אחי! הוו את החלק מחוט הקסמים אשר בעזרתו נשתזרה היכולת העילאית במבחן יעודנו המוסרי הגדול.

אחיך יצחק.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה