תפריט נגישות

רס"ב שמעון כהן ז"ל

הספדים לזכרו

הספדו של הבן נדב


אבא

אבא יקר , כמו כל האנשים הטובים הגיע גם תורך להביט עלינו מלמעלה.
אבא, בכל מקום שבו הלכת שמך הלך לפנייך , ועל כך יעידו הקהל הרחב שהגיע לחלוק לך כבוד בפעם האחרונה כמו שרק אתה ידעת לתת כבוד לכל אדם באשר הוא .
אבא , בין כל הקהל הרחב הזה ישנם מספר רב של שוטרים ואנו בניך ביניהם, אשר יכולים להעיד על אישיותך המופלאה שבה חינכת והשרשרת את ערכי משטרת ישראל שהיו בדמך , ולכל מקום שהלכנו נשאנו בגאווה את שמך. וזאת הוכחת לנו דם ברגעים הקשים שעברת , שאמרת לי : " אני למשטרה אחזור ואתן את כולי , אני לא מוכן שיזכרו אותי שיצאת בגלל מחלתי".
אבא, בכל דרכך האחרונה ולאורך כל חייך הייתה זאת אמא , אשתך המופלאה , האשת חיל של הבית , החצי שני שלך שכל הרגשה שהייתה בליבך ובכל התמודדות עם מחלתך, נוכחנו לדעת כמה אתם גוף אחד . אל תדאג, אבא, מבטיחים אנו ילדיך להמשיך את דרכך כמו שהחלת לנו בחייך ולשמור על אמא ועל המשפחה מלוכדת .
אבא, תמיד נתגעגע לכל הדברים שאהבת מלבשל במטבח אוכל מלא בתבלינים , ולעמוד מעלינו עד שניקח את הביס הראשון ונאמר לך איך יצא ?. להודעות , הברכות , הסמיילים והעדכונים שהיית שולח באהבה לכולם לכל קצוות העולם. מהחיוך שדלת הבית נפתחת ומיאל היה רץ לזרועותיך החמות , לסבא שעליו נספר לו עוד רבות .
אבא, בשנה האחרונה זכית לחתן שניים מילדיך, אירועים שבהם החיוך לא מש מפניך , עם השירים והריקודים שכה אהבת .
אבא, מול כל החזות העוצמתית שהקרנת לסביבה , התחבאה לה נפש עדינה מלאה ברגש ונתינה שדמעות היו מציפות את עינייך בכל עצב או שמחה אך הייתי מחזיק את עצמך כיאה לדרכך האצילה.
אבא בכל חייך היית לוחם בכל רמ"ח איבריך. ובתקופה האחרונה נאלצת להכיר את דמות הלוחם אל מול המחלה הארורה שבה בכל הדרך הוכחת לנו כמה מעלות יש בליבך ובכוחך, עד הרגע שבו אלוקים החליט שתתייחד עם אביך ועם אמך.
אבא, בתקופה האחרונה עברת סדרת טיפולים קשה שבסופה יצאנו מחויכים לביתנו רגע שבו נישקתי את ראשך ובירכנו שהחיינו , ובדרך לבית האזנו לצלילי השיר "כמה טוב שבאת הביתה" של אריק איינשטיין שכה אהבת , בתקווה שזהו היום שבו נולדת מחדש.
ועם הגעתך לבית שמחת החיים חזרה אך נגדעה כלא הייתה . ולאחר תקופה קצרה בביתך חזרת למחלקה שכה הכרת טוב לצערנו , ואנו כמו בכל הטיפולים היינו מלאי תקווה שגם הפעם אבא הגיבור שלנו יגבור על כל מכשול ונצחק בסוף על הכל .
אך לצערנו מצבך הדרדר וגופך אינו היה יכול לשאת עוד בייסורים שעברת, וליבך נדם לעד.
אבא, קשה כל כך לעכל ולהפנים פרידה מאדם כל כך דומיננטי בחיינו . היית לנו אבא, סבא, לוחם, חבר ,איש סוד , והכתף להישען עליה . וכעת הגיע הזמן להיפרד.
אבא, נוח על משכבך בשלום. עם כל הכאב והצער, הגיע גם הזמן שלך לנוח.
תשמור עלינו ועל אמא מלמעלה , אוהבים אותך
יהיה זכרך ברוך .

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה