תפריט נגישות

טוראי גיל אבוחצירה ז"ל

קו''ח שכתב אביו אליהו


גיל נולד ב-9.3.68 בטבריה להוריו אליהו ומרים. בן בכור וכמו כל בן בכור היה מפונק ובכין. אחריו נולד אחיו רונן בהפרש של שנה וחודשיים. שניהם גדלו כזוג תאומים כיון שהפרש הגיל ביניהם היה קטן. גיל היה תמיד ראשון ורונן אחריו.
גיל למד בביה"ס היסודי ע"ש ארליך בטבריה, היה תלמיד טוב ומקובל בחברה. בסביבות כתה ו' גיל נרשם לתנועת הצופים ושם מצא ענין רב. בכיתה ח' עבר לצופי ים וגם רונן אחיו עשה כמוהו. לאחר שסיים את ביה"ס היסודי, למד בביה"ס התיכון מקיף עמל בטבריה.
בצופי ים גלה ענין רב, היה בקורס מדריכים ובכיתה ט' החל להדריך בצופי-ים. בכיתות י' ויא' היה מרכז צעיר של שבט צופי הים בטבריה. בתקופה זו היו בשבט חניכים רבים והשבט היה מתופעל למופת. כל חבריו של גיל התלכדו לגרעין ויחד התגיסו לצה"ל במסגרת הנח"ל.
כשהיה גיל בן 14 נולדה אחותו ליאת, גיל היה קרוב מאוד אליה. תמיד אהב לפנק אותה בכל מיני מתנות: אופניים, ספר ראשון, צעצוע סביבון וכו'.
כבר בסוף כיתה י"ב התחילה להתארגן מסגרת גרעין נחל לקיבוץ אורטל.
אביו מספר שגיל היה נחוש בדעתו להצטרף לקיבוץ עם שחרורו מהצבא, את כל החופשות מהצבא נהג לבלות בקיבוץ אורטל שבו ראה את עתידו וביתו.
גיל אהב תמיד לעזור בבית, היתה לו תבונת כפים ועזר לאביו בבנית הבית שבו גרה המשפחה ובשפוצו יעשה עבודה מעולה. גיל אהב בעלי חיים ובחצר גידל וטיפח בעלי חיים.
בחגים עזר תמיד לאמו בהכנות ובארוח, עם סבא יוסף היה בונה מדי שנה את הסוכה, ביציאות שלו מהצבא אף פעם לא שכח לבקר את סבא וסבתא. המשפחה היתה תמיד חלק מרכזי וחשוב בחיי גילי.
לפתע בתאונה מצערת של פליטת כדור מצא גיל את מותו.

אביו אליהו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה