תפריט נגישות

רס"ב שמעון כהן ז"ל

הספדים לזכרו

הספדו של אלי סלוק- מפקד תחנת טבריה


אין דבר קשה מלעמוד ולהספיד אותך שמעון ,כאן במקום מנוחתך האחרון בידיעה שרק לפני כמה ימים התהלכת ביננו שופע אופטימיות , תמיד עם חיוך , מעודד ומחזק את כל מי שבא לעודד ולחזק אותך.
כרעם ביום בהיר הגיעה הבשורה הקשה על לכתך מאתנו ,לכתך בטרם עת ואנו עדיין מסרבים להאמין בכך.
קשה להאמין ,כי לוותר מבחינתך לא הייתה אופציה בכלל ,לא הייתה מציאות כזו שלוחם כמוך יוותר במלחמה על חייו והגם שהייתה זו מלחמה קשה ועיקשת רצופת תלאות ומכאובים.
קשה להאמין, כי אתה בעיננו סמל , סמל לעוז רוח ולנחישות סמל לתעצומות נפש וניצחון , מי שהכיר אותך ידע איזה לוחם מיוחד אתה.
גם ברגעים הקשים הייתי רואה אותך מגיע בבוקר ומתייצב למשמרת ובכל פעם הייתי נדהם מחדש איך אתה מגיע במצבך לעבוד וכששאלתי אותך למה אתה לא נשאר לנוח אמרת לי שהעבודה מחזקת אותך ונותנת לך כוח ,העבודה היא בריאות ועליה אתה לא מוותר וכשסיימת את המשמרת ביקרת אותי מידי פעם במשרד ,ניגשת בשקט ובצניעות מוודא שאתה לא מפריע ,שמחתי תמיד לראותך וכששאלתי אותך איך עבר היום? לא התלוננת אף פעם , למרות שראיתי את הקושי שאתה חווה , ממש גיבור.
שמעון , היית שוטר מקצועי ומסור לעבודה ולארגון ,שרתת במגוון יחידות לפני הגעתך לתפקיד הנוכחי בלשכת הגיוס בטבריה ,היית מדריך קליעה מוכר ומוערך וחינכת דורות רבים של שוטרים במקצועות הקליעה והירי המבצעי ועשית זאת תמיד על הצד הטוב ביותר.
היית איש שכולו נתינה ואהבה לזולת , חבר ורע נאמן , איש משפחה למופת שמסור למשפחתו עד אין קץ.
דיברת על רעייתך נאווה בגאווה ובהערצה והזכרת תמיד את הרעות ואת השותפות שיש בינכם ואת התמיכה לה זכית תמיד לאורך חייכם המשותפים ,בעיקר בהתמודדות המשותפת במאבק האחרון על חייך, ראינו זאת כולנו ולמדנו מכם נאווה ושמעון מהם נאמנות ,אהבה , שותפות של אמת ותמיכה.
הזכרת תמיד את ילדיך נדב , מיטל , נתנאל ודור , אבא גאה שמספר לכולם כמה טובים וערכיים הם ילדיו , כשסיפרת לי על חוויות שחוו בניך נדב ונתנאל במשטרה נדמה היה לי לפעמים שאתה כמו נמצא אתם במשמרת בניידת בתחנה ושותף לכל העשייה שלהם דבר שהעיד על כך שאתה קרוב מאד לילדיך וקשור אליהם בכל נימי נפשך, אך גם העיד על הערכים ואהבת הארץ והמשטרה אותם ספגו ממך ויישמו בעבודתם.
לנו שוטרות ושוטרי תחנת טבריה ,חיילות וחיילי לשכת הגיוס , חבריך הרבים ומשפחתך הענפה תחסר מאד ,תחסר לנו החיוניות שלך ,החיוך ומעל הכול תחסר הרעות והחברות שהפגנת.
אני מבטיח לך שמעון שתחנת טבריה תתמוך ותחבק את נאווה הילדים והמשפחה , אני מבטיח בשמי ובשם שוטרי תחנת טבריה וקציניה שנעשה הכול כדי לשמר את המורשת שלך ואת דרכך המיוחדת.
לא נשכח אותך שמעון , נוח על משכבך בשלום.

אלי סלוק, סנ"צ
מ' תחנת טבריה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה